torsdag, oktober 05, 2006

jag blev (efter lite pushande) utmanad...

Jobb (1p) - eh, svår fråga...Jo, jag har nog det.
Visitkort (1p) - Nopp!
Konferens (1p) - Jag har faktiskt varit på en en gång på Vildmarkshotellet.
Bor hos föräldrar (-2p) - Nej för tusan.
Vara sambo (1p) - Svar:Ja
Vara förlovad (1p) - Ja, trots tidigare inställning att det är stört löjligt att förlova sig.
Vara gift (2p) - No no
Skild (3p) - Ännu mera no no
Äga villa (2p) - Ja, ett stort hus och ett radhus...eller banken äger i mitt namn!*Haha*
Ha en bil (1p, kombi + 1p) - Jadå, en superkombi dessutom, vår underbara Rutger som är en volvo 940
Hund (1p) - Nej, inte på något sätt.
Lån (1p) - OOOOJA, inga dåliga heller...
Gemensam ekonomi (1p) - Eh...ja, vi har nog mer en anarkistisk ekonomi men gemensam duger som beskrivning
Pensionsspara (1p) - Jo, faktiskt sen tre månader tillbaka. Kom på att pensionen inte blir så stor när man bara är hemma med barn hela tiden.
Storhandla (1p) - Ja, oftast!
ICA-kundkort (1p) - Big no no
Använda rabattkuponger (2p) - Väldigt sällan!
Äga hushållsassistent (1p) - Jo, vi har en slags maskinpryl i skåpet.
Äga diskmaskin (1p) - Ja
Dubbelsäng (2p) - Den är införskaffad men ska bli ännu större!
Ha julgran på julen (2p) - Jodå, riktig, egensågad från en morfars mark
Gråa hår (1p) - Nej, DÄR går min gräns!
Celluliter (1p) - Hualigen, jo de är i allra högsta grad befintliga.
Prenumerera på morgontidning (1p) - Nej, vem orkar/har tid att plöja en sådan med tre små hemma???
Lösa sudoko (1p) - Nopp.
Välja att inte svara i telefon (2p) - Jaa, p g a tidsbrist
Putsa fönster (1p) - Njaaee, det kan jag nog inte flasha med direkt.
Svampplockning (2p) - Nej, jag kommer ändå aldrig hitta någon svamp...
Långfärdsskridskor (1p) - Nej, inte ännu men snart, snart, snart.
Parmiddag (1p) - Näää, för många barn hemma hos oss!
Vinprovning (1p) - Har lyckats undvika det så här långt-
Danskurs (1p) - Even bigger no no!
Partaja till gamla 70-talshits. (1p) - Ofcourse my horse, skulle inte drömma om att partaja utan!
Dricka konjak alt. calvados till kaffet (1p) - Nej, vi de få tillfällen man fått välja har det blivit whiskey.
Däcka före 23.00 dagligen (1p) - Joo, men så har jag ju varit hela livet, eller hur LINA???
Föredra soffan hemma före krogen/puben med bästa kompisarna (1p) - En halv poäng där känner jag, där känner jag mig lite dubbel.
Spela Bingolotto (1p) - Nej du!
Tycka att Ernst Kirchberger är en riktig pudding (1p) - Vem är det???
Ha höftproblem (1p) - Nopp.
Köa till Allsång på Skansen kl 7 på morgonen (2p) - Nej, det ska väldigt mycket till!
Bli förundrad över "ungdomen idag" (2p) - jo, faktiskt...*skäms*

0-15 p - INTE gammal
16-25 p - Börjar barka ditåt...
Över 25 p - Nu är du där

6 kommentarer:

Anonym sa...

jo, jag kan allt intyga, he he..

Anonym sa...

Haha! Jag klarade mig precis! (15p)*nöjd*

Unknown sa...

va???
Jag fick 24,5 points...Men jag är nöjd!

norkmedoo sa...

det var som sjutton!
-jo, det börjar barka ditåt

Anonym sa...

Underligt utformat eftersom att nästan allt du får minus på verkar beror på att du har så himla många barn.

Förövrigt förstår jag inte vad alla verkar ha emot ICA-kort. :(

Unknown sa...

Du är rolig knas-kusin!!!:-)

Veet du...att jag handlar på COOP med Medmera-kort beror endast och enkom på att jag får kosing på mitt konto (personalbonus you know!).
Kram på dig, vad kul att se dig här...