söndag, november 29, 2009

hitta din grej

att hitta något man riktigt riktigt trivs med, blir utmanad i, njuter av och som ger en stimulans behöver inte vara lätt utan är nog oftare svårt att finna och svårt att upprätthålla.

jag vill tipsa om något som några är bra på och har som sin grej. jag ska inte tipsa om att göra som de, nej jag ska tipsa om att gå och lyssna på dem när de gör sin grej. min mor finns i den där jättekören som till viss del består av en barbershop-kör. Jag är där lördagen den 19:e december, jag och Froden med hörlurar på.




3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för det dotra mi.Har själv med din hjälp lyckats länka från facebook men det gäller ju att nån tittar på min profil.Båda körerna är barbershopkörer.

Mamma

SL sa...

Men då är vi två (snarare fyra) om detta.
KUL! Ska bli otroligt roligt. Min mamma sjöng i toner för livet förra året i Globen så jag känner mig lite världsvan på sådana här tillställningar.
Klem

Immi sa...

Jag var också där! Undrar just om det inte var på samma dag till och med :-) Och biljetterna till årets föreställning är redan bokade sedan länge tillbaka <3


Kram //Immi