måndag, september 25, 2006

"Hur känns det nu då...i Pershagen?"

Denna fråga som ställs av...nästan alla jag språkar med. Vad ska jag svara?
Jag har faktiskt inte en aning.
Jag har inte tid eller ork att känna och tänka efter. Allt går i ett, i ett. När vi precis fått undan ett gäng flyttlådor står nästa gäng och pockar på uppmärksamhet. Så fort vi hittat utrymme för alla kläder finns det ett nytt fång kläder att finna plats för. Så snart vi har en rytm är det något nytt som ska anpassas.
Jag längtar inte tillbaka till Skillöt, men jag önskar det inte vore så jobbigt att flytta!

3 kommentarer:

Katharina sa...

Går det inte att ta ett rum i taget.. och ha dörrarna låsta till de andra rummen ;-)

Unknown sa...

Man önskar ju att man kunde... Men jag harvde in på städtråden på SB och ska väl kanske kolla upp den dära flyLady. Sen har jag lovat mig själv (inatt!) att jag ska packa upp en HEL låda i taget, vika ihop den och packa undan den.
Åååh, jag vill bara få det iordning och bjuda hem er på hemma-hos-träff!:-)

Katharina sa...

Fly Lady verkar ju jättebra om man har sinne för sånt där ;-) Jag hakade på och höll diskhon skinande ren en vecka... och nu... ja, du vet.