torsdag, januari 11, 2007

För att bryta av den senaste tidens något tunga bloggande...

...levererar jag härmed en liten kavalkad av förevigande från vårt julfirande 2006:

Amelia och Lovisa dansar danföredopparedan hos farfar


Amelia, mormor, fantasiflicka herself och Lovisa på julafton


Amelia och andypandy med Julian på ryggen leker med gårdagens julklappar, juldagsmorgon

Juldagsfirande hos morfar med stämningsfullt spelande...av barnvisor

Annandagsbandy! fantasiflicka med yngsta dottern på plats!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Å vad glad jag blir när jag ser eran jul! då känns dte som om jag var med på ett hörn och fick njuuuta! Och den sista bilden från bandyn den är så fin så jag nog blir lite kär i dig! *kramar*

Unknown sa...

åååh...*rodnar*
Du är välkommen att haka på i år!

Anonym sa...

Sista bilden är som sagt fantastisk :)

Unknown sa...

taskar v, taskar!
Nästa gång hoppas jag naturlich på att stöta på dig också...