måndag, januari 15, 2007

Om elva timmar...



är det ett helt år sedan en liten parvel tog sina
första andetag utanför sin mors livmoder.

Ett helt år av utveckling, nya upptäckter,
nya bekantskaper, kärlek och värme!

Mycket skratt, en del gråt och tårar av båda sorter har
kantat vårt första år tillsammans.
Du berikar mitt liv så mycket och jag önskar att jag
hjälper dig att hitta rätt stig, utan för många omvägar,
i livet!


Grattis på din allra första födelsedag

älskade lillemannen Kerstin!

6 kommentarer:

Lisa sa...

Grattis till Julian här med! Vilken underbar ettårsbild!

Katharina sa...

GRATTIS till en supersöt ettåring :-)

Katharina sa...

GRATTIS till en supersöt ettåring :-)

Anonym sa...

Grattis igen undebara söta lilla pojke!

Anonym sa...

Grattis Julian!

Dock tycker jag nog att hans mamma låter en aning religiös. ;)

Unknown sa...

Jag förstår kusin V, I see your point! Men det får du ta, det blir blandad kompott i denna blog när det gäller mitt språkliga användande...