tisdag, juli 25, 2006

Okey, here we go!

Eftersom en viss annan sida (ingen nämnd, ingen glömd) är och förblir v.ä.r.d.e.l.ö.s så ska mitt bloggande i fortsättningen finnas HÄR och ingen annanstans.
Som utlovat ska denna blogg kunna hålla alla (?) läsare uppdaterade om hur vi i la familia Granlund mår, har det, var vi bor och vad vi gör. Jag ber er dock att uppmärksamma: detta är la familia ur fantasiflickas synvinkel, den är inte alltid objektiv men inte heller utan fakta...någon gång ibland...
Eftersom fantasiflicka herself ÄR en del av la familia så kommer det från tid till annan bloggas om mina helt egna erfarenheter.
Jag hoppas att detta blir en fröjd för läsarens öga, själ och vetande!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med en bloggare till från Södertälje (kommun). Jag lägger till dig i min lista!

Unknown sa...

Du, det gör du alldeles rätt i! :-) Happy reading i fortsättningen...

Anonym sa...

Here are some links that I believe will be interested

Anonym sa...

Here are some links that I believe will be interested