måndag, juni 25, 2007

en dag av upptackargladje...

Jag hann aldrig ta farval och inte mottaga nagra bon voyage...men det har inte stort min vistelse mer an tillfalligt...

Idag har jag, petit moi, tagit mig helt sjalv till busshallplatsen, hoppat pa ratt buss, gott av pa ratt stalle med hjalp av en nigerian (saklart), knatat Verona upp och ner i hopp och onskan om att finna godbitarna, kopt bussbiljett, funnit den ratta bussen tillbaka (inkl hjalpt tva tyskar att komma med ratt buss), klivit av bussen pa rattan stalle och antligen landat pa campingen.
Jag ar imponerad...
Under min ljuva, ensamma resa har jag fort videodagbok, feel freee to ask for it!

Pa campingen har vi sol, sol, sol, varme, sol, sol, sol, varme narmare bestamt 33 graders varme, fem harliga pooler att danga ner sina glodheta kropp i och inte mindre an en turkosbla sjo, storlek stooooor att bada i om det skulle nodas.

Men nu vantar vin, grillat (sakerligen), en kvallsdopp i lago di Garda, en aggkopp Amaretto!

Pa aterseende nunor! Och glom inte min FODELSEDAG IMORGON!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

låter som vi får svänga förbi där med vespan!! kul att ni har det fint, självklart glömmer jag inte din dag! puss och kram, hälsa de andra!

Anonym sa...

GRATTIS!! Vet inte om mitt sms kom fram så jag skriver här också, så du vet att jag inte glömt dig! Puss!

Anna sa...

Grattis i efterskott!