onsdag, juni 18, 2008

"Leaving on a Jetplane, don´t know when I get back again"

Inte helt sant men jag lämnar iaf på ett flygplan...
Jag kan säga nästan på minuten när jag är tillbaka men jag avhåller mig.

Jag lämnar detta...


till förmån för detta...


Men jag lämnar också denna...



till förmån för qualityvacationtime
med dessa...

På återseende kära Sveder!
(hur skaaaaaaa han klara sig utan sin mamma????
han ropar ju på mamma om natten...
tänk om pappa inte förstår honom...
kan pappa de fyrasista om de måste uppsöka läkare?


det är TUR att hans pappa är stabilsomfan!)

2 kommentarer:

Charlotta sa...

Ha det alldeles underbart i Italien!!!! Även om jag tycker det är fubbigt att du får åka två år på raken. Och jag inte får åka denna sommar.

Och grattis på födelsedagen i förskott din barnrumpa!

kram tant Charlotta

ZaZi sa...

Läser ikapp lite nu när jag råkar ha lite datortid och ser till min förtjuning att byxorna (de forna bordstabletterna) kom på till slut! Skoj! Hoppas du hade det finfint i Italia.