måndag, mars 23, 2009

Dalarna- the pics













5 kommentarer:

Anonym sa...

Å va ni e fina....allihop! Fina på lyxsemester!

Jag ska på lyxsemester i sommar. Till Båååstad!

Anonym sa...

Men herregud, på tredje bilden så ser jag tydligt att ni står på parkeringen utanför princess konditori i Falun!
Vilken resa bakåt i tiden för mig. Hoppas ni hade en fin dalaodyssé.

/la kott

Anonym sa...

Det är för helsike inte leverpastej min guddotter har på smörgåsen??

/G.m

Unknown sa...

Nej nej kära G-M, skulle aldrig falla mig in att falla så långt utanför dina gränser... Nejdå, den ungen åt apelsinmarmelad så det sprutade ur örona på henne!

Ofcourse Kottpott! Vi bodde på hotellet next door från konditoriet. Vad gjorde DU i Falun?

härligt Gunilla! Det passar dig som handen i handsken att hänga med alla vattenkammade tennisbrats med rosa peak-skjortor! ;-)

Anonym sa...

Vad jag gjorde där? Men jag växte ju upp där. Mitt i inlandet bland bokbål och skidspel.

/skotten