måndag, mars 30, 2009

du och jag, är miraklet här


Fotograf är Axel Hofmann, 10 år och fotot är lånat från www.dileva.nu
jag upplevde Thomas Di Leva i lördags, live in theatre. mer kärlek, färg och tankar till folket, vi behöver det. det är skönt, förlösande och nödvändigt att vara cynisk emellanåt men det är livsviktigt att kärleksvråla med okända människor i en upplyst konserthall. mest av allt dröjer sig Di Levas skratt kvar, om jag blundar kan jag höra skrattet. det är inte klingande, det är inte hjärtligt, det är inte vilt eller frustande. det är lyckligt, genuint och galet/verkligt.

den tunga frågan lyder dock, har han läst Katie Byron eller inte? och heter hon Katie Byron eller Byron Katie?

fotot är lånat från www.dileva.nu och fotografen står ju

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu vet jag , hon heter Byron Katie och troligtvis har han inte läst nåt av henne för det finns nämligen ett rykte som säger att han "spöar på sina flickvänner". Vad sägs om det? Blir man besviken eller blir man besviken.Men i så fall är han en mycket trovärdig skådespelare.

Mamma

Unknown sa...

Alltså, som sagt:
Jag väntar med mitt omdöme tills jag har en tillförlitlig källa (vilket ju naturligtvis är Viktor som läser hur det är på det där haket där allt skvaller finns).