söndag, maj 31, 2009

har jag sagt att jag var på Stand-up i fredags?




Jorå, såatt...det var jag.

Inledde gjorde Paul Tilly som efterföljdes av Anton Körberg och avslutade gjorde Jakob Öqvist. Anton var min förhandsfavorit och jag satte mina kort på rätt häst så att säga. Och vilken häst! Jag och Andy har inte haft så roligt i samma rum på fem år tror jag...

Jag och Andy får ofta frågan varför vi inte är gifta (okej, mest av våra egna barn) och den bittra sanningen är att vi inte varit sams en vecka i streck än. Det är någon slags gräns Andy har satt upp...Kanske är gränsen en slags belöning, OM vi är så "duktiga" att vi klarar av att vara sams en hel vecka så "får" vi ett bröllop. Tiden får utvisa om vi lyckas vara sams en hel vecka...

Men stand-upen? Jo, tack den var bra. Det var fint att vi var ett gäng!

4 kommentarer:

Miriam W Klefbeck sa...

Jag kan fixa till vissa bärande delar av bröllopet, den dagen ni kvalificerat er ;-)

Unknown sa...

nej men, vilket erbjudande! Man får lov att tacka!
Frågan är om du arbetar utanför kyrkans välvda väggar?

gll sa...

Stand up...trevligt. Eller i alla fall att komma ut i världen bortom Klaffbron är mysigt tycker i alla fall.

Kommer just från en Ceasarsallad på kajen i Vaxholm. Liksom bara sådär.

Busy...jamen jösses det förstår jag!

Miriam W Klefbeck sa...

Jadå, det gör jag. Men inne i kyrkans välvda väggar kan jag erbjuda gratis musiker, ljudanläggning och regnskydd. Jag själv och det jag säger, däremot, förändras inte vid förflyttning.