lördag, juli 04, 2009

att fira som en fyrtioåring

jordgubbsmos, grappo, is, pepparmynta och lime

birthdaybabe

jordgubbsmojito

vissa är tuffare än andra, vissa är till och med så tuffa att de har backup av lyftkran

whiterussian i fina koppar

singstarpublik från terrassen

"av en stoormviiiiiiiiind!"

analer är alltid roliga, hur nykter man är

det är skönt att det finns alkoholfri bärs i Bersån, ännu mer tur är att de tydligen är utbytbara till coca cola om man är ekonomistuderande och cool

najs lucking clips

V for Victory

är det mor och dotter, kan det vara så?

maten lät vänta på sig, men detta gav inga sura miner

mot nattens timmar...

visserligen åkte de yngre deltagarna hem i tid medan fyrtioåringarna partajade in till småtimmarna...dessa fyrtioåringar/femtioåringar, att de aldrig lär sig...

5 kommentarer:

gunilla sa...

Märkvärdigt - att de aldrig lär sig...när man e nästan 59 vet man!

Katten sa...

Tack för uppvaktning och tack för en underbar kväll!

Veronica sa...

Jag och Dalle ska gå på Roxy kl 17.45 eller nåt sånt. Haha du är smart du! =) Det var en väl genomtänkt present. Vilken tid ska ni gå då?

Marielle bangade så jag fick tvinga med mig bästisen istället.

Lina sa...

Så himla fiiin klänning! pussen och kramen.

Unknown sa...

V!
Jag tror vi går på den senare föreställningen. inte säker men jag tror så, ibland jobbar Angelica till 20 så jag valde nog den senare.

Tack Lina,för introduktionen till klänningen, den är fin som snus...jag blir bara lite sugen på en vit...och en blå också...

Tack själv Katten! den var minnesvärd, kvällen alltså.

G! vi får väl se...om min mamma verkligen lärt sig om 7 år...kanske...