söndag, augusti 03, 2008

huskur, soffbädd och tunna klädesplagg

det är melodin när man är sjuk...

ett par dagar gammalt men ack så kärt.
Andy kan det där med huskurer, aldrig att de funkar på mig, jag kör oldfashionstyle med voltaren, ipren och alvedon. Andy tvingade ändå i mig the huskur of huskurer innehållande citron, citron, citron, lite lite grönt té, citron, VITLÖK, mucho mucho vitlök och vatten. Okidokidoggydaddy tänkte jag, "han dricker det ju själv när helst han känner en snuvig näsa eller en repa i halsen så vem är jag att tacka nej?"

Detta var vad som hände:

med glaset i handen, still going strong!

"fattar du hur det här luktar???"

*inte andas inte andas inte andas inte andas inte andas inte andas*

"åh fy bövelens ormyngel, pipsvängens, förbarkade förskärarfasoner!
kommer magsäck, tarmar m m explodera?"

när jag väl svalt det hela säger Andy: "Nej, jag dricker aldrig sådana där, jag tog i lite extra eftersom DINA sjukdomar jämt är så mycket värre än mina"
Han är omtänksam också, Andygubben...

1 kommentar:

Lisa sa...

Hahaha, you gotta love him! ;)