fredag, augusti 15, 2008

känsloyttringar, på modet?

jag hoppas, önskar och hoppas på att så är fallet.
Kan Ara Abrahamian få bli vår nya nationalsymbol och visa folket att man faktiskt får bli arg, man får inte slå andra människor men man får definitivt slänga medaljer i brottningsmattan, even though det var en olympisk bronsmedalj, man får slänga den. Jag håller med, jag känner med och framför allt så ÄR jag med Ara!
och låt mig inte ens börja med brottningsregler och brottningsdomare, alltså allvarligt, hela grejen är väl en disasterwaitingtohappen, eller?
bäst i OS igår var helt klart Aras handskakning med turken vid medaljceremonin, strax innan Ara stormade ut från arenan, helt klart bäst!
foto: Sydsvenskan.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ara ska ha bragdguldet, tvelöst.
Vår nye nationalhjälte!

Charlotta sa...

Go Ara!