onsdag, oktober 08, 2008

hybris, narcissist?

min mor befarar att hybris slår till mot mig endera dagen, min bästis C känner ett tvång att säga att jag är duktig, Andy verkar tycka att jag har tagit "the easy way out", mina klasspolare lär väl snart tröttna på mig...

Men jag har aldrig varit känd för att tillämpa jantelagen, jag måste tillstå att det går rätt bra för mig just nu.

jag passar så himla bra på den utbildning jag går, jag får känna mig bra, jag får förbättra mig lite lagom långsamt, jag är mycket intresserad av allt vi läser och tar oss för, det känns som att ett par tre människor lyssnar på de visa ord jag kan ge, min praktikplats var helt perfekt för just mig.

jag får betalt för att skriva smått provocerande debattinlägg om familjesituationer, får BETALT. kusin V tycker iofs att jag borde löneförhandla men jag är fortfarande så nöjd över just den summan jag får.

hösten är i antågande, jag tycker om mina vänner, Andy tycker om mig, på fredag ska vi ha en helkväll med partypolare från förr...
Livet är bra helt enkelt!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ok, vännen! Du ÄR bra! Visst visst...och du har Andy, fina ungar och mitt inne i en juste utbildning. Grattis!

Och det är så himla skönt att någon - du, törs säga -Jag är bra! Det går bra!

Men var fasen har du resten av talet? Jag är väldigt nyfiken på det!!!

Unknown sa...

aj fan, är det det vi undrar över...
Jag ska se om jag hinner skriva ner det till dig kära du...

Charlotta sa...

Du glömde skriva att du är skitsnygg. För det är du! Shit vad du har attityd på alla outfit-bilder. Pangbrud!!!

Anonym sa...

Ja, du àr verkligen GRYM Johanna. Jag tycker sà mycket om att tànka pà dej, det àr bàde inspirerande och mysigt!

KRAM
Daniela

Johanna sa...

Hurra för dig! Man FÅR säga att man är bra, allrahelst om man är så bra som du :)

Kram!

Unknown sa...

men herregud kära vänner!
Jag blir ju alldeles geneeeerad... (fantasiflicka blir väl aldrig generad???)
Jag är så glad att jag har er, Charlotta, Daniela och Johanna, ni allihop hjälpte mig att bli den jag är...faktiskt.
Puss!