torsdag, oktober 23, 2008

Klaaaaaaaaaaaaaaaaaar!

Japp, jag är en jäkel när det väl gäller...
Jag bestämde mig helt sonika för att det inte ligger mig till gagn att ha den där tentan hängande över min axel hela helgen utan skrev helt enkelt klart den under kvällen. För att jag inte ska kunna ändra mig och vilja lägga till något (typ en bok eller två) så har jag redan skickat den via email till den examinerande läraren. Imorgon ska jag lämna in papperskopian på Campus. Hurra för mig, det första riktigt mogna beslutet jag tagit och genomfört i hela mitt liv! ;-)
Grattis fantasiflickan, må den antireligiösa guden le mot dig hela helgen och behandla dig som den drottning du känner dig som!

3 kommentarer:

Katten sa...

Det är ju så det går till. Man måste bestämma sig helt enkelt. Men det är jävligt svårt att ta sig dit över disken, ballerinakakorna, MASH, veckotidning, foton att sortera, shopping eller förresten: you name it! Men som fort du har bestämt dig så kan du, Farah Dibah! (Min association till drottning)

Anonym sa...

Farah Diba - en strålande liknelse Katten!

Härligt!
Gör dig en fin helg med arvingarna och AndyPandy!

Gunilla

Unknown sa...

Jag liknar gärna mig själv med Farah (nu när jag googlat damen ifråga...)

En fin helg blir det!