fredag, oktober 10, 2008

tre barn hos mormor...ett barn hos Daniel...

och det sista barnet ska precis ladda inför dejt med barndomsvän...

Vilket privilegium! en hel kväll, en hel natt och en hel morgon utan "mammaaaa, jag är kiiiiiiissnödig", "de e mojjon nuuu", skvalet från något litet troll som halvt sovande inte inser skillnaden mellan toalettstol och vardagsrumsgolv.

är det kanske dags att korka upp vinarn?

just nu:
*"Our last summer" med Colin "mr Darcy" Firth
*Gnarly Head Old vine zin tappat på karaff
*väljer bland kjolar, strumpbyxor, klänningar och tights

jag önskar mig själv en härlig kväll, givande samtal, dans, skratt och sist men inte minst en riktigt varm godnattkyss av Andy förstås!

3 kommentarer:

Johanna sa...

Låter fantastiskt trevligt. Nån gång inom de närmaste åren ska jag satsa på nåt liknande :)

Charlotta sa...

Avis, men hoppas att du har det härligt!

Unknown sa...

det blev härligt...
efterfesten gick av stapeln utanför min port, där stod jag och två kompanjoner i 1½ timme och diskuterade barnuppfostran.