måndag, oktober 13, 2008

välhängd...

eller rättare sagt vänsterhängd eller högerhängd?
Vem tusan vet sådant? vad är vad? hur hänger det när det är högerhängt?
Det är tydligen sådant vi vanliga kylskåpsköpande människor vet. Jag räknar mig till en av dessa intelligenta homo sapiens. Men jag är tydligen någon helt annan form av mänsklighet för jag fattar ingenting när fröken fjortonochetthalvt som tar emot min kylskåpsbeställning försynt fnissar till när jag frågar "min eller kylskåpets höger?"

okej, jag fattar...jag är inte något intellektuellt underbarn...
*muttrar*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jamen det så klart....om man ska köpa ett kylskåp så är ju det jätteviktigt ju....det ska vara bekvämt för lilla husmor....

Signaturen "Rutinerad gammal gumma"

Miriam W Klefbeck sa...

Fråga till sjalkännaren: Jag ska köpa en bärsjal åt min svägerska och hennes lilla dotter, som är yttepytteliten (16 dagar typ). Vilken sort är bäst och var i närområdet (Sötälje då alltså) kan jag köpa den?

/Miriam, sjalnovis

Unknown sa...

åh vad roligt!
världens bästa presang! Du köper den hos Anna på Kokobello. Hon har inte jättemycket öppet men kolla på www.kokobello.se öppet på lördagar och onsdagar om jag inte missminner mig. Hon är inte alls omöjlig att stämma tid med utanför öppettiderna. Hälsa från mig så garanterar jag very good service!
Du ska absolut ge dem en trikåsjal, Anna säljer märket Minimundus som jag har använt och tyckte mycket bra om, bra priser också. Ett annat bra märke är Sino men den är dyrare men också svenskt.Sino säljs inte i södertälje vad jag vet men det är ju inte svårt att e-handla. Jag kan rekommendera bra sajter för det också om du vill!