måndag, november 24, 2008

kärlek, vänner emellan...


tänk er att någon har använt stenar från Gardasjöns strand och varligt
placerat dem på denna lilla ask...med en enda tanke:
"detta kommer Johanna bli glad över att få!"


min kära charlotta som jag träffat under en av de viktigaste tiderna i mitt liv gav mig denna igår och på vägen hem, på tåget...då rullade det faktiskt en tår nerför min kind...charlotta tänkte verkligen på mig när hon gjorde den här asken, det är liksom gardasjön...i...mitt...hjärta...

Tack Charlotta!

3 kommentarer:

Charlotta sa...

:rodnar sött:

Unknown sa...

då blir du snäppet sötare än i vanliga fall...
Och du...att H är så söt! DET hade jag ingen aning om, vilket äktenskapstycke!

Anonym sa...

Mmmm, fint! Tankar och handlingar som görs av fina vänner - de värmer!