onsdag, november 12, 2008

tyvärr finns inte mycket gott att säga om...

Kronofogdemyndigheten, enligt mina erfarenheter.

Vi försöker lägga ett betalningsföreläggande på våra f.d. hyresgäster som inte har betalat för sig som de borde vilket tydligen ska motarbetas å det grövsta. Jag gissar att det är taktiken för att vi vanliga dödliga som faktiskt inte VET vad räntesatsen på upplupen ränta för ett krossat fönsterglas är, ska lägga ner verksamheten och inte få de pengar vi har rätt att få. jag kan känna igen beteende även hos försäkringskassan ibland men inte i den utsträckning som vi nu har blivit bemötta.

Frågan är, ska jag ge upp eller fortsätta strida mot de som borde strida för mina rättigheter?

4 kommentarer:

Svea sa...

Att ge upp är inte dig grej, eller hur?!

Unknown sa...

nej...det är inte det...
men frågan är om det inte är läge...antagligen kommer vi inte få några stålar i slutänden...

Anonym sa...

Frågan är hur mycket energi det tar och om det är värt det. Lista för och nackdelar och se vad som överväger
mamma

Unknown sa...

för mycket energi tas...vi kanske inte ens får några pengar ju...