fredag, november 14, 2008

rememberance


been there, done that så att säga...

7 kommentarer:

Anonym sa...

We all have...när vi gjorde entré i denna förunderliga värld!

Märkligt är det! Och var var vi innan dess?

Charlotta sa...

Iiiih, jag tänker på när mina två har gjort entré och det får mig osökt att tänka på en Cash-song...

"And it burns, burns, burns. Ring of fire!"

Anonym sa...

Ja, häftigt att tänka att man både varit huvudet och bäckenbotten.... Undrar vad som är värst/häftigast? Lena

Svea sa...

Åh, jag vill verkligen göra det där en gång till!

Unknown sa...

jag kommer inte ihåg så mycket av när jag var huvudet så rent minnesvis måste jag nog säga när jag var bäckenbotten... ;-)

jag vill också göra om proceduren, när när när???

Men hallon..... sa...

Oj oj det högg till lite där nere nät jag såg denna bild! Snart kommer jag själv har en liten bebba just där, fast jag har ju tyvärr inte möjligheten att se det från det perspektivet! Eller kanske ska man vara glad för det! =)

Lisa sa...

Huuu. Vadå VILL göra igen? Dumskallar. Jag är mer inne på Charlottas linje.