torsdag, januari 22, 2009

go MDH!

det är inte ofta man får umgås med ungdomar i timmar och dessutom få betalt fört. Men igår hade Igelstavikens gymnasium & Sankta Ragnhilds gymnasium anordnat en mässa för alla högskoletörstande gymnasieelever och vilka är bäst inspiration då? Högskolestudenter såklart!

Men jag kan inte vara helt med på noterna när jag bevistar sådana tillfällen utan jag måste ändå säga min högst personliga åsikt... Jag tycker att man ska vänta med högskolestudier, vilken typ av människa man än är så tror jag det är bra att göra något annat mellan gymnasiet och högskolan. Jag lovar att högskoletiden sedan blir så mycket mer uppskattat av er själva.

här finns vi om ni vill läsa om mässan, det är fantasiflicka herself i blå kofta! det är även fantasiflicka som gör Victory-tecknet, go MDH liksom!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lilla gumman
Jamen det är ju strålande länkat....saknar dock information från dig om skolans vänliga mottagande, alla trevliga lärare, den duktige webbredaktören tillika kameramobilfotograf och uppdateringsexpert....*hm hm host host*.

Text och bilder fanns på webben mellan 11.00 och 11.30....snabb tjej den där Gunilla i luckan som fixar så mycket på Igelsta.

Nåväl gumman *ler* det var förbaskat roligt att ha dig så nära att man kunde tjuvkika på dig in action typ. Och snacka lite...kul!

Natti natti Tant G