onsdag, januari 28, 2009

härliga tider, ännu en resa!

fantastiskt vad mycket resande det blir för oss, året har börjat bra helt klart. Förra resan tog mig, Lola och Mela till kontinenten där vi njöt av husmanskost och dansk shopping. Resan som Andy har planerat och fixat blir något annat.

Hela Andy blev till ett stort leende när han trallandes berättade för mig att han bokat hotell för hela familjen i Falun i mars. "Que? Hur tänkte du då?" tänkte jag. Vad ska vi göra i Falun...i mars? Snart trillade polletten ner, vi ska tydligen hänga och bevista en sånt här evenemang. Det är itne det att jag inte är överlycklig över en sådan chans, det är bara det att jag...liksom inte är överlycklig över en sådan chans. Finemang att Andy är det tänker jag! Han skiner som en sol och var bara tvungen att ringa och berätta det för sin bästis. Jaha, då måste jag skaffa varma kläder då, eftersom Andy har krympt mina yllekalsonger så de nu passar en sjuåring hellre än mig är det väl bara att bege sig till Näva och välja nya.

Här ska vi sova.

Och hit tänkte jag fly delar av helgen.

Så finemang, jag gillar roadtrips...

5 kommentarer:

Charlotta sa...

Men hallå. Falun rules! Bra jobbat Andy.

Unknown sa...

kunde väl tänka mig att du skulle kommentera...

Anonym sa...

Finns äventyrsbad i Borlänge. Tar 20min med bil från Falun

Svea sa...

Lyckan är glad! Fantasibesök! Jipiiii!

Unknown sa...

Go Lycke, go Lycke, go Lycke, go Lycke!