lördag, januari 10, 2009

god planering kan vara en god idé

men min planering är i det närmaste obefintlig, intressant med tanke på hur jag mer än gärna annars skriver listor tills fingrarna blöder på mig. Det är även intressant för mig att känna på livet där spontanitet går i bräschen (för övrigt ville jag använda gå i bräschen i min hemtenta, jag hejdade mig...men det var inte lätt).

Nu sitter jag här med skägget i brevlådan och undrar vad dagarna tog vägen.
Just nu:
EXA2 (hemtenta med inlämningsdatum 081222), status: ej påbörjad
EXA3 (hemtenta med inlämningsdatum 090112), status: påbörjad men inte mer än så

Heja mig, heja mig, heja mig!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Heja heja...men va fasen "Rom byggdes inte på en dag"....

Unknown sa...

pricksis!
och varje hemtenta jag skriver är faktiskt ett litet Rom...Magnifikt och välutrustat!

Unknown sa...

ps, vad gillar du min nya bakgrund?
glöm inte att kika på www.98kvm.blogspot.com också, även där är det nytt!

Anonym sa...

Oh oh...lika strålande som allt annat - naturligtvis. jag såg inte bakgrunden kl.11.46. Var det den här då????

Och på 98:an - jättefint!!!

Unknown sa...

Nu är jag fäääääääääääärdig!