måndag, januari 12, 2009

I´m listening!

Det var länge sedan radion gick varm, länge sedan fantasiflicksöronen lyssnade till andra toner än de hon redan kände men helgen öppnade dörrar som var dolda, stått gömda, bortom dimhöljet så att säga. Jag grät ju blod när SR la ner den enda kanal jag lyssnade till och lystrade till så det var för mig inte värdigt att ens testa det nya. Ett år senare råkade jag slå på radion, by mistake, och lyssnar nu gärna gärna gärna till 93,8 metropol...Dumheter javisst, men roligt, härligt ungdomligt, fint, fräsht för att låta som en reklam.

93.8 metropol, try it, you´ll like it!
"Won`t you come over now..."

2 kommentarer:

Charlotta sa...

Har jag missat resultatet av år 2008? Jag som nominerade och allt...

:suckar tungt:

Unknown sa...

nejdå nejdå...
det kommer...det är Filmgalan ikväll...jag tänker senare i veckan?