tisdag, september 30, 2008

förlåt...men ich bin utmanad!

av hon som tänker mycket

Vilken mat äter du ofta?
kyckling, jag äter a whole lot of kyckling!

När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
jag erbjuder min hjälp, ofta flera gånger och hjälper till om jag får jakande svar. Vid upprepade nej hjälper jag inte till. (utom hos min mamma, där Andy alltid erbjuder sig och jag aldrig gör det...typ)

Var sitter du helst när du bloggar?
i min grüne fotölj med min Desideria Dell i knät, det är dock mer praktiskt att sitta vid köksbordet så jag alternerar dem emellan.

Köper du ofta triss?
nej, jag vinner aldrig något, a l d r i g så det är ju meningslöst att köpa triss.

Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Öland 2003, Andy, jag och Lovisa ett par veckor gammal. Vi var vid fyrarna, på auktion, glodde på film, hängde vid beachen. Det var stämningen som gjorde resan!

Vilken kanal tittar du mest på?
barnkanalen. Det är sanning, Andy ockuperar tv:n med Final Fantasy jämt så den enda chansen för mig att få tid vid tv:n är att skylla på att barnen vill kolla på Bolibompa. Så där sitter jag och glor på Pingu, Eva Funck, Charlie och Lola, Pozzi m.fl.

utmaningen går i vanlig ordning vidare...till... Trollet på 30 bast, Mamman med rätt att sy och Det latinska språkets språkrör kör i vind nu!

Inga kommentarer: