onsdag, september 10, 2008

världens bästa present!

har jag berättat att min far på jobbar sjukhus? inte... Han gör det. Ni som känner min far: skulle det inte vara hihihihilarious om han gick rond nästa gång i en sådan här läkarrock?! det skulle vara lite som dr Cox i seglarskor, man tror det är helt snett men när de väl är på ser man det geniala i det draget. Men inte ska vi väl begränsa oss...
utan när min far drar av sig rocken och svidar om till OP, skulle då inte denna cap med hibiskusar vara en slamdunk? I think sooo...
vidare tänker jag att jag någon gång ska ge denna till mig polare, Bruschettan, inte så mycket för att hon är sjukhuspersonal (även om hon faktiskt jobbar på IVA) utan mer för att hon äääälskar sushi...sjukt roligt!
sist men inte minst...så känns denna kanske något opassande i sammanhanget Scrubs/Sjukhuskläder...eller?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skulle vilja se faren i sushitröjan, sjukt snygg!!!
Lena

Unknown sa...

sjukt snygg men gillar han sushi? man måste nämligen gilla sushi för att få använda den! ;-)

Anonym sa...

Jaaa, han gillar sushi!